sisterstyle

Alla inlägg under juni 2013

Av Isabelle Nora - 30 juni 2013 11:33

Förlåt att jag inte har bliggat på länge flr min mobil har gått sönder så jag har min gamla mobil och den är kass så.

//Isabelle

Av Isabelle Nora - 29 juni 2013 19:50

Hej.. Det är ett tagsedan jag bloggade nu.. Men har helt enkelt inte haft tid att blogga.. Men nu ska jag försöka bli bättre.


Och har också klippt mig  ganska kort.

Jag är också iväg, åkte idag och kommer hem på Fredag. Så det kommer kanske inte så mycket mer från mig, men ska försöka att blogga varje dag. Men nu måste jag dra. ses ;* // Nora




 Kort inlägg, I know ;3 följ mig på iInstagram för mer uppdatering; nora_andersson

Av Isabelle Nora - 14 juni 2013 20:04

Bikinin överdelen kostade 75 kr från warp som jag köpte på stadium badshortsen kostade 25 kr från warp köpta på stadium.

Sweet lips lipglossläppglanset fick jag i min glitter tidning i nr 03 Perfect pink

Av Isabelle Nora - 14 juni 2013 15:51

SOMMARLOV!
Igår hade vi skolavslutning (y' bild på det finns på inta men kommer ut på bloggen också.
HAUL!
Bilder nedanför pris står på fotot samt vart dem kommer ifrån!
It's my birthday today! :D
Somsagt fyller jag år idag, så fått lite saker, ska få mer ikväll för vi ska hem till farmor och farfar för att min farfar fyller också år idag. Och på lördag ska jag få presenter utav mormor och morfar för då träffar jag dem. Så på MÅNDAG kommer det nog bild på allt jag fått, men nu ska jag göra mig oordning så vi hörs! // Nora

Av Isabelle Nora - 12 juni 2013 17:39

Dessa skal har jag köpt på fyndig.se

Av Isabelle Nora - 7 juni 2013 20:29

Kommer inte skriva något speciellt i detta inlägg. Har varit i Karlshanm å shoppat mer har jag inte att skriva om.
Rosa linne från Cubus 99kr
Läppstift ( Nordic Cap of Sweden ) 10kr på Willys
Skor från Walk On pris runt 200-250kr
Bikini från KappAhl underdel 129kr överdel 60-75kr
Shorts från KappAhl 149kr
Tröja från KappAhl 129kr

// Nora

Av Isabelle Nora - 6 juni 2013 14:28

Sup? Vad görs?
Igår så var vår skola F-6 på brunnen hela dan, låter nice men det va sådär, solbränd på axlarna och ser ut som en tomat i mitt face, ( har bränt mig ) så kul... Men iallafall händer lite olyckor på badet men annars vare chill. Nyss så kom min mormor och morfar till oss kan inte skriva mer ;* får blogga mer ikväll.

Lust att kika? nora_bell (y'

Av Isabelle Nora - 6 juni 2013 14:28

Sup? Vad görs?
Igår så var vår skola F-6 på brunnen hela dan, låter nice men det va sådär, solbränd på axlarna och ser ut som en tomat i mitt face, ( har bränt mig ) så kul... Men iallafall händer lite olyckor på badet men annars vare chill. Nyss så kom min mormor och morfar till oss kan inte skriva mer ;* får blogga mer ikväll.

Lust att kika? nora_bell (y'

Presentation


Hej! Vi är 2 tjejer på 12 år som heter Isabelle & Nora. På vår fritid är vi med kompisar,bloggar,rider och spelar fotboll. I vår blogg kommer ni få läsa om vad vi gör om dagarna, se bilder och kanske någon video då och då. Hoppas ni kommer gilla det. Kram

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

vad tycker ni om bloggen?
 Skitbra
 Kass

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards