sisterstyle

Alla inlägg under juli 2013

Av Isabelle Nora - 15 juli 2013 19:44

Hej, behöver säga en " viktig " sak, em.. Jag vet inte om jag ska fortsätta att blogga eller lägga av, för vi har tappat sjukt många följare då vi inte uppdaterat på några veckor, och jag känner att det inte är så jätte kul att skriva saker som kanske 10 st läser?.. Och nu när vi börjar skolan igen kommer jag ha ännu mindre tid att blogga eftersom jag ska skärpa mig i skolan ( vill få bra betyg ) och för att vi har nattionellaprov.. Så jag kanske ska ha en "bloggpaus" och se sedan om jag tycker att det är kul efter ett tag igen.. Eller så ska jag sluta helt.. Vet inte än. Men ville bara få det sagt.

See ya<3 || Nora

Av Isabelle Nora - 11 juli 2013 10:25

Hej bloggen!!! förlåt att jag inte har bloggat på sjukt länge men nu är det ju sommarlov och man har fullt upp. På onsdag nästa vecka ska jat till Greklan och kommer hem den 3 augusti så jag kommer inte kunna blogga varge dag för på vissa hotell så finns det internett och viss inte men ja vi hörs och i slutet av sommarlovet kommer det en stor haul där jag visar vad jag har köpt så hej då 


      //Isabelle

Av Isabelle Nora - 5 juli 2013 11:47

Hej! Tänkte berätta om hur min vecka har varit.
I lördags åkte jag och mina syskon ut till vår farmor&farfars husvagn. Under söndagen gjorde vi inte så jätte mycket.. På måndagen åkte vi till Astrid Lindgrens Värld.. Kul.. Sen under veckan har vi inte gjort så mycket mer, haft det chill varit iväg på några ställen osv. Ikväll ska vi hem (y) ska bli nice att gå träffa kompisarna igen. Men aa.. Har också skaffat ASK. Så där kan ni bomba mig med frågor. Ask.fm/NoraAnderss0n
Men det var de jag ville säga. Så skriv något till mig på ask ;)

Kram / Nora

Presentation


Hej! Vi är 2 tjejer på 12 år som heter Isabelle & Nora. På vår fritid är vi med kompisar,bloggar,rider och spelar fotboll. I vår blogg kommer ni få läsa om vad vi gör om dagarna, se bilder och kanske någon video då och då. Hoppas ni kommer gilla det. Kram

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

vad tycker ni om bloggen?
 Skitbra
 Kass

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards