sisterstyle

Alla inlägg under augusti 2013

Av Isabelle Nora - 5 augusti 2013 19:38

Har me skaffat vfm det va en riktigt bra idè Nora vet inte om vi har kamera på datorn vi får i skolan så d¨å är ju detta bra jag heter       Isabelle symbonis selander så ja harebra så kommer det en sommar haul och min sminkcolection (stav) kram på er 


       //Isabelle

Av Isabelle Nora - 5 augusti 2013 11:24

Haha sorry om ni inte förstod de andra inlägget, hade lite bråttom. Men jag har skaffat videofyme och där kommer jag lägga ut videos ist för här på bloggen ( det går inte att ladda upp ) så ni får gärna följa mig där så kommer de upp videos då och då. Kanske någon video med Isabelle eller med andra :) so hope u like it!

\\ Nora

Av Isabelle Nora - 4 augusti 2013 18:45

Hej jag har skaffat videofyme, så där kommer jag lägga upp videos som inte går och lägga ut på bloggen så ni får gärna följa mig där, tänkte bara skriva det xd


Men ska försöka blogga när jag kan osv ist för att ha bloggpaus / sluta så yes. Lägger ut bild på vad jag eter senare p.ga in mobil är död..


Men aa. på vfm kommer de nog ''sommar haul'' så ses



// Nora

Presentation


Hej! Vi är 2 tjejer på 12 år som heter Isabelle & Nora. På vår fritid är vi med kompisar,bloggar,rider och spelar fotboll. I vår blogg kommer ni få läsa om vad vi gör om dagarna, se bilder och kanske någon video då och då. Hoppas ni kommer gilla det. Kram

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

vad tycker ni om bloggen?
 Skitbra
 Kass

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards