sisterstyle

Alla inlägg under september 2013

Av Isabelle Nora - 27 september 2013 15:43

Är på stan med Nora, Alice och Bella kul.

//Isabelle

Av Isabelle Nora - 26 september 2013 15:14

Hej! tänkte berätta om hur min vecka har varit och vad som kommer hända nästa vecka och i helg.


Denna veckan har jag inte gjort så jätte mycket, varit i skolan, haft spanska läxa.. och har eng läxa.. men istället tänkte jag blogga :) vad har ni gjort under veckan?

Imorgon (fredag) ska jag och Isabelle på stan med några kompisar, så kommer troligtvis en haul. Nästa vecka ska jag inte göra så mycket, vad jag vet just nu, förutom på onsdag då jag och typ halva klassen ska och kolla på ishockey, jag faktiskt bli sjukt kul! emh, ja jag har inte mycket mer att säga, har fortfarande inet hittat någon som kan göra header, Kan du göra headers? skriv till mig på kik; nora_bell / skriv till mig på facebook eller maila mig. :)


Ha de gött :*


// Nora

Av Isabelle Nora - 20 september 2013 11:22

Hej! Idag har vi studiedag och då ska jag till rektorn pga bråk och sen så ska jag vara hemma och sen kommer mammas kille typ så jag ska träffa han för första gången så a men nu ska jag gå och fixa mig lite så hörs vi hej då

Av Isabelle Nora - 19 september 2013 15:44

Hej!! Jag ska försöka blogga några inlägg varge dag och en video på youtube issasbeauty heter det så gå gärna in och kolla så hörs vi hej då.

//Isabelle

Hej

Av Isabelle Nora - 13 september 2013 18:08

Hej allihopa!! Nu har jag fått min mobil så jag kan blogga oftare. Ni kan gärna kolla in min youtubekanal (issasbeauty) och ni kan kommentera i detta inlägget vad ni vill ha för videos
//Isabelle

Hej

Av Isabelle Nora - 8 september 2013 17:58

Hje alla!! Jag vet att vi har varit superdåliga på att blogga men det är ganska mycket i skolan sena dagar mm. Nästa vecka får vi både läxor i engelska spanska mm så det blir lite stressigt. Som ni vet så har jag skapat en youtubekanal så jag hinner inte skriva på två bloggar så jag ska bara skriva på denna bloggen men ni får gärna kolla in där och prenumerera den heter IssasBeauty. Men jag lovar att bli bättre på att blogga så a men vi hörs XOXO //I

Av Isabelle Nora - 7 september 2013 15:14

Hej! som ni vet så bloggar jag och Isabelle inte så mycket längre, hon har en ny blogg+yt kanal till den. Och jag har inte så mycket tid då jag oftas är med vänner och tänker inte på att vi faktiskt har en blogg att sköta om. MEN ska försöka blogga någon gång ibland så ni vet att vi inte har slutat. Vet inte om Isabelle kommer blogga så mycket på denna. Och om någon utav er kan göra bra headers så skulle de betyda jätte mycket ifall någon utav er skulle kunna göra en till denna bloggen! Skriv gärna till mig på kik ifall du skulle kunna göra header.


Kram! :*

Kik; nora_bell

ask.fm/NoraAnders0n

Hej

Av Isabelle Nora - 1 september 2013 17:05

Hej Bloggen Isabelle här!! Jag ska skaffa en youtubekanal och en blogg som tillhör den men jag kommer också blogga på sisterstyle bara så ni vet det kommer mer info sen vad bloggen och youtubekanalen heter så hej då så hörs vi.

Presentation


Hej! Vi är 2 tjejer på 12 år som heter Isabelle & Nora. På vår fritid är vi med kompisar,bloggar,rider och spelar fotboll. I vår blogg kommer ni få läsa om vad vi gör om dagarna, se bilder och kanske någon video då och då. Hoppas ni kommer gilla det. Kram

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

vad tycker ni om bloggen?
 Skitbra
 Kass

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards